Pages

Tuesday 6 March 2012

ASRAMAKU RUMAHKU > KERENAH BUDAK-2 PULAU DATAI :)


PULAU DATAI DITERAJUI OLEH SEKOLAH MENENGAH TEKNIK LANGKAWI , DIJAGAAI OLEH USTAZAH HALIMATUL SAADIAH DAN DIKUASAI OLEH DIGI BERSAMA NUR`AIN `ARIFAH (( aku laa tu )).haha !
memg best + terbaik laah bila kita engt balek zaman tersebut . haha ! macm laa da lma sngat . heee :D . aku selaku KETUA BLOK situ sangat-2 pening kpla dgan KARENAH budak-2 tu . haha !
ada yg baik , ada yg nakal , ada yang lambat , ada yang kuat bersmbang , ada yang kuat belajaq . mcm-2 laah . haha ! bak kta ASTRO (( macam-2 ada )) haha !
kadang-2 hidup kat asrama neyh memg penat . tapi kadang-2 best laah ,heee :D kami balek skolah pukol 3.15 . mkan semua 3.45 baru naek blok , pastu pkol 4.30 da trun pulak kena PREPP . tugass aku laah kena pngl orng turun tapi sebnrnya bukan tgass aku pown . tugass CEK SITI AYUNI MOHEMED dgan MAIZATUL IZATI selaku biro akedemik dan biro keselamatan . hah ! sbb apa bro keslamatan trlibat jgak ? sbbnya na kena kunci pagar pkol 5.3o bru bleyh bukak . memg satt sngt ddok kat ats .. tapy kadang-2 ad jgak budak tu yg ta turun . turun lewat laah , ad yg ta naek tross laah mcm-2 laah , haishh . (( macam-2 ada )) haha ! kadang-2 kan bila aku dah ta larat na pngll aku kunci tross pagar . sapa lewat aku ambek nama kna cuci sejadah . haha . tapi HAREM dpa ta buad . PEMALAS budak-2 tu . heeee :D . tapi best laa engt-2 blek .. waktu yg paleng aku ska hari jumaat , hari tu laah time outing , time gotong royong . ada yg rajen , ada yg buad smbel lewa . haha ! mamc-2 laah budak-2 oii . sebelum gotong royong kami kne rocll dgan ustazah dulu . warden kami laah . haha ! strt rcll pkol 8.30 tapi ada jgak yg ta faham bahasa turun pkol 8.45 . kecian ustazah . kadang-2 ustazah pown naek kcik hati dgan depa . ada kaa ptt biaq cikgu tnggu anak murid . memg kadang-2 aku pown geram laa . tapi na buad gena kan . hhaa ! bila strt jea gtong royong start laa HINGAQ budak-2 tu . hahah ! lepass habess jea gotong royong semua pakat naek ats , lepass tu senyap balik laah . pham-2 laa kan (( depa tidoq balik rupanya )) hhaa ! kami makan tgh hari pkol 12.30 bg prmpuan hari jumaat , tme tu blok mula hingaq balik laah (( bunyi mcm anak ayam lapaq cacing ))hehehe :D tpi bla semua dah balik makan semua dok riuh dok sembang pasal na outing mna laah , na beli apa laah , na tgok wayang laah . kalot na beli kat pakwe laah . hahha (( macm aku laa tu . hehhe :) )) hehhe . tapi best tau klaw dok asrama ad caple kat situ skali . tambh-2 tme posa . lagi syok . hahah ! hah ! bila dah blek outing tu lagi hingaq . klot dok sembang beli pa laah . kira bajet terlebeh laah . bak kta ASTRO (( macam-2 ada )) ehheh :) hah ! habess tu lepass smbanhyg magrib jea baca laah yassin , semntara na tnggu isyak . aku buad laah rcll dgan aku laah tu .aku strt la pot pet laah ka . heheh . :) kadang-2 tu aku sampaikan pa yg budk-2 laen dok sampaikan kat aku . kdang-2 tu dari apa yg ta puass dari hati aku . hehhe , :)
memg penat tau kadang-2 jadi ketua blok neyh . tapi kadang-2 best gilaa laah . semua benda aku tau pasal blok . hahah . tapi selalu yang aku na sebok bla tme na blek kampung pnjang , na ada kan apa-2 . jamuan raya kea , hiasan blok kea . aku mula laa start MENGELABAH nyeww hah ! . haha ! tapi kadang -2 tu aku sebok mengarah jea . hahah . kan blok tu DIKUASAI OLEH NUR`AIN `ARIFAH . hahah !terbaik laah kan , :)
tapi memg best tau hidup diasrama neyh dgan ustazah nywew yg baek . heheh :D
maseh lagi aku engat tme kami sambt brthday ustzh . sebenrnya brthday tu smnggu lg . tapi sebb ustzh na balik kampong tu sebb kami smbt awl tu . hahah ! malm tu ustzh brmandikan tepung jugak laah . hbess smua kena .. kami buad JALILAH FAIGHT DGAN ADIBATUL . hhaa .hah ! sebab apa kami pilih depa ? sebb depa pernah ada kess FAIGHT-2 neyh . hahah . lawak laah malm tu . seemua trlibat . KENANGAN TERINDAH jugakk laa tu . hahah !
tapi memg aku ta boleyh lupa bila kau kna histria . semua oRng tlong aku . TERIMA KASIH SANGAT-2 . aku ta tau na alass mcm mn jasa hampa semua . ta kira laah dari ustazah kea , warden-2 yg laen , ustaz-2 yg tlong . kak yanti dan yg penting kawan-2 adek-2 junior yg banyak bagi aku semngat . TERIMA KASIH SANGAT-2 . SEMOGA ALLAH MEMBALAS JASA-2 HAMPA SEMUA . hah . aku rasa TAMAT daah kodd citer pasal ALKISAH DATAI neyh . hehhe . apa pown kengan hidup kat DATAI memg trbaik laah . sukar snggoh aku na lupakan . heheh .


PULAU DATAI ARAS 1 .
tudiaa depa posing ! haha !
dari atas kiri .> atiqah , aina , tekk , fatin, , eton , linda , atasia , nadia , yeen , aina kechik .
dari tengah kiri > soll, wan aida , lya , farah yun , hajar , misya , aziee , anis , wanie , lysa , piqah , farah.
dari bawah kiri > wan , adibatul , ain os , yan kechik , ustazah , aku laa tu , tikah , fatty . ayie
PULAU DATAI ARAS 2
nahaii depa posing ! haha !
dari atas kiri > umie , izah , nuyon , cykah , syahirah , najwa , azie , kechik .
dari tengah kiri > laila , eirah , aini , mai , yan panjang , amalina , teah , mena , dayah ,
dari bawah kiri  > che , tasya  , miera , aku laa tu ., ustazah , alia , dekya , sweet , yunie .


                                           aku sayang hampa semua sangat-2 tau <3

No comments:

Post a Comment