Pages

Sunday 23 September 2012

maafkan saya awak :'(


maaf kan saya fuad , sebab buat keputusan macam tu , saya sayang awak, sayang sangat-2 . awak tau kan saya sayang awak, tapi hati saya dah tak boleyh nak terima awak macam dulu , saya dah tak sanggup nak hadapi semua tu , tiap-2 hari saya menangis , menangis dan terus menangis , saya tak tau kenapa perasaan saya kat awak terlalu menebal , fuad  , maaf kan ain sebab makin lama , makin ain menjauh kan diri dari fuad sebelum kita berpisah , ain tak mau bila kita dah tak bersama , fuad masih ingatkan ain . ain nak fuad bahagia . ain sentiasa doakan fuad , doa yang terbaik untuk fuad , biar laah lepaas nyh kita ada perhubungan atas dasar kawan saja . ain dah tak snggup macam dulu , ain lebeyh rela sakit tengok fuad bahagia dengan orang lain daripada sakit ain dihina , dicaci , memg tak dinafikan fuad yang mencari semua tu , tapi takpa fuad ,  ain maaf kan ,ain maaf kan ,  semua manusia buat kesilapan kan sayang kan .

sayang :)
awak engat tau BAHAWA JANJI TU JUGA CUMA SEBAHAGIAN DARI KATA-2 YANG DAPAT DIUBAH . JANJI BOLEYH JUGA DILUPAKAN APABILA MEMBERI JANJI , TETAPI APABILA KITA MENERIMA JANJI SAMPAI MATI JANJI ITU DIINGATI , ADA WAKTU NYA JANJI JUGA MENJERUT HATI SENDIRI SEMATA-2 MATA UNTUK MENGEMBIRAKAN ORANG YANG KITA CINTA . 




awak :)
saya doakan awak bahagia dengan orang yang awak sayang nanti , awak jaga hati dia tau , jangan dah main kan perasaan dia tau . jangan buat macam mana awak buat dekat saya . awak janji tau. janji dengan saya . maaf kan saya selama kita kenal , halal kan apa yang awak dah bagi kat saya .terima kasih awak . saya rasa setakat nyh saja kod hubungan kita . saya doakan awak bahagia dunia dan akhirat . assalamualaikum sayang.
'Sekian


No comments:

Post a Comment