Pages

Friday 15 February 2013

YA ROBB :'(


YA ALLAH ......
aku bersyukur kerana aku diberi ujian yang sebegitu hebad sebegini kepada diriku agar aku tidak terus dibuai cinta duniawi ... YA ALLAH , apa yang telah tertanggung dalam diri ini memberikan kekuatan untuk diriku terus berjuang dalam agama-MU , aku percaya dan aku yakin setiap yang berlaku ada hikmah disebaliknya .. aku percaya YA ROBB . tabahkan lah hati kami untuk terus berjuang dalam harungi dugaan sakit ini ... kami yakin ini sebahagian untuk permulaan yang kami akan sehat . YA ALLAH ,,Engkau turun kan laah penyakit kami ini hanya untuk diri kami  , bukan penyakit kami ini tertanggung oleh orang yang kami sayang . kami rela YA ALLAH biar ia ditanggung kami sendiri .. kami tidak sanggup orang yang kami sayang dan kami cinta atas jalan cinta kepada-MU itu turut merasa kesakitan ini .. permudah kan laah segalanya wahai TUHAN kami .. hanya ALLAH yang satu ..perkenanlah doa kami ini YA ALLAH .... :'(

No comments:

Post a Comment