Pages

Sunday 21 October 2012

HATIku :(


yaa Allah , jika dia bakal imam ku , dekat kan laah dia dengan diriku , dan jika dia bukan kepunyaan ku , buangkan laah rasa kasih , sayang , dan cinta ku itu , sesungguhnya sungguh berat bagiku menanggung semua ini . YA ALLAH , JIKA AKU JATUH CINTA , CINTAKAN LAAH AKU KEPADA SESEORANG YANG MELAKUKAN CINTANYA KEPADA MU , AGAR BERTAMBAH KEKUATAN AKU UNTUK MENCINTAI-MU , YA MUHAIMIN , JIKA AKU JATUH HATI , IZINKAN LAH AKU MENYENTUH HATI SESEORANG YANG HATINYA TERTAUT PADA-MU AGAR AKU TIDAK TERJATUH DALAM KEHANGATAN CINTA , YA RABBANA , JIKA AKU JATUH HATI PADANYA JANGAN BIARKAN HATIKU BERPALING DARIPADA HATI-MU , YA ALLAH , JIKA AKU RINDUKAN SESEORANG ,LEBIH KAN RINDU KU KEPADA-MU.
sukar untuk aku merasakan perasaan seperti sekarang , aku tak tahu , kenapa perasaan sayang aku kepadanya makin mnebal , makin aku menjauhkan diri , makin hebat perasaan itu mendampingi aku . ya Allah , kami tahu , ini ujian yang Engkau berikan kepada kami , kami tahu , Engkau ingin menguji sekuat mana sayang kami keapda kamu dan hambamu itu , ya Allah , jangan laah Engkau lebih kan perasaan itu daripada Mu . amiinn .

No comments:

Post a Comment