Pages

Friday 12 October 2012

awak Akhi Ana :)


Ya Allah , ampunilaah dosa-2 kami ...
okayy , alhamdulillah , sekarang  hati aku dah boleyh tenang . aku boleyh terima hakikat yang dia hanya boleyh sekadar menjadi sahabat aku . terima kasih Ya Allah kerana membuangkan perasaan itu daripada diriku . sekarang , aku akan jadikan ia sebagai abang dan pendorong aku untuk terus belajaq , belajaq dan terus belajaq .. terima kasih bapak . :) jangan tinggal kan saya tau , saya perlukan awak . haha ! perlu sangat-2 , wlau pun awak dah ada orang yang sayang kan awak , awak kena tau sangat, dan ambil tau yang BAHAWASANYA SAYA AMAT MENYAYANGI AWAK. hehe , saya nak kita bersahabat , kalau kita bersahabat insyaAllah kita takan terputus , awakkk ,, saya nak awak nasihat kan saya , beri saya semangat , saya nak yang tu awak , engat kan saya tentang tanggungjawab saya kepada Allah , tanggungjawab saya kepada keluarga saya , tanggungjawab saya kepada diri saya sendiri , saya nak awak engat kan saya selalu . tau awak tau .. biasa laah kan , manusia sering terlupa dengan tanggungjawab sendiri .. awak , saya janji , kita takan terputus buat kli ketiga , mungkin yang lepas tu kita anggap kesilapan seorang manusia yang lemah . okayy sayang . senyumm sikit :) hehe . kan comel tu .. hahah .
awak , saya harap awak dapat terima saya dengan baik dan bersahabat dengan saya dengan ikhlas dan paling penting kerana Allah ..
insyaAllah awak sahabat saya dunia dan akhirat :)..
sekian`

No comments:

Post a Comment